Morning

God morgon.
Idag vakna jag heeeelt galet som Pippi Långstrump ungefär.
Jag låg tvärs över sängen?! Haha
Hur lyckas man med de är ju frågan.
Tur att de inte sov någon bredvid, mosad!

På tapeten idag;
Skola! Går nämligen matte 2b som de så fint heter nu för tiden. Alltså matte B.
Läste aldrig de i skolan. Ingick inte i min linje.
Man fick välja de som tillval men jag valde webdesign ha ha.
Har kollat på lite universitet då allt jag kunde tänka mig att söka var man tvungen att ha matte B som krav.
Därför går jag på det. Nu fick ni en hel uppsats..

Sen blir de jobb.
Efter jobbet måste jag plugga men de händer ju aldrig. Ligger efter kan man säga men jag orkar fan inte. Fattar inget för tillfället då vi är inne på ett svårt kapitel.

Behöver min privata mattelärare!

Ska mysa lite till innan de är dags för frukost.
Ha en bra dag : )

20121122-094122.jpg

20121122-094131.jpg

Leave a Reply

