God kväll.
Skulle egentligen ha skrivit en hel uppsats om varför min header(bilden där uppe) ser ut som den gör och vad den betyder för mig.
Men jag la mig nyduschad i sängen med paddan istället.
Börjar gilla paddan nu efter 2år haha.
Men jag kollade på ett par avsnitt karatefylla.
Så himla bra! Överdrivet delux de gillar jag.

Nej för fan dags att sova så det blir fredag fortare och ännu fortare LÖRDAG!
Ska nämligen ut i Kristinehamn på Björn Rosenström som spelar på Mastis.
Kommer bli fett najs. Löningshelg också då folk har råd att gå på krogen ; )

Nej men Godnatt.

20121122-233406.jpg

Bildinfo: Paddan från igår när jag glodde på master ink Sverige.

Leave a Reply

