Försöker igen!

Heeeey alla där ute!
Tänkte jag skulle försöka blogga igen.
Vad har hänt sen sist?
Jag KLARA matten!!!! Helvete va skönt att de är över nu. Inget som tynger ner en längre.. Eller jo! Jag har börjat läsa engelska nu. Haha. Alltid är det något på tapetern liksom.

Jag har börjat träna. Känns verkligen skit bra! Bor ju så nära gymmet så de är bara att gå över gatan typ. Vilket gör de enklare att komma iväg.
Idag blev de ett konditionspass innan jobbet.
Tränat varje dag sen i söndags så nu blir de helg vila😉
Så träningskåt så jag vill bara iväg och träna hela tiden! Haha.. Låter helt sjukt men de är sant.

Nu kollar jag på allt faller. Verkar ingen höjdare så jag går och knoppar straxt.

Men nu vet ni att jag lever iallafall🙂
Xoxo

20130117-214946.jpg

Leave a Reply

