Kötta

Jaha.. Hur har min dag sett ut.
Öppnade mina grön/blå ögon klockan 5.30 i morse. Gud va kallt de var ute då!! Går ju till jobbet så de var rena istiden ute. Bilen är så jäkla isig så den går inte att använda förens till sommarn tror ja haha.

Fixa upp två tavlor och tassels i min lilla lya😉 ska ju få främmande i morgon så de måste ju vara top notch

20130122-222257.jpg

20130122-222306.jpg

20130122-222315.jpg

Gjorde mig en varm quinoa sallad med kalkon till lunch innan det var dags att kötta på gymmet.
Började med body pump. Ökade vikterna idag så får se om man kan gå i morgon.
Sen blev det ett pass body combat. Riktigt roligt och jobbigt! Första gången idag jag testa på combaten.

Nu sitter jag här nyduschad och glor på tv innan läggdags.
Mycket att fixa i morgon.
Gym, städa, handla, partylite visning m.m

Ha de bra hörs i morgon.

Leave a Reply

