BAAH vadå!

åååååh helvete haha gud vad nära de var att jag missa engelska lektionen idag. Den första till och med!

Tur att Camilla går i samma engelska så man kan höra med henne när de är lektion för hon verkar ha kollen😉

Beställde just engelska boken också. Progress Gold B som den så fint heter. 400 JÄVLA SPÄNN haha… omg. Det är inte konstigt att de är gratis att gå på komvux när priserna på böckerna är som dom är.

Tur att man har cash och jobbar. Men för dom som inte jobbar som bara går på studiebirag kan de bli tufft om man läser många kurser.

Hoppas bara att jag ligger i och övar engelska nu. För jag verkligen suger på det. Its SUCKS. Måste jag börja blogga på engelska hädan efter tro??”

Nej nu har jag inte tid att blogga för snart kommer gästerna. Blir Partylite visning hos mig ikväll. Ska berätta senare vad det innebär.

 

Have a nice evening guys.

nehe gick inte att lägga upp bilder nu heller via datorn… STÖÖRT

Leave a Reply

