I-lands problem

Ååååh jag vet inte vad jag ska hitta på med mitt hår. Har just nu ombre. Men jag vill ha nått nytt nått fresht såhär när våren kommer krypandes.
Funderar på att bli blondare. Alltså inte platina. Mer mörkblond.
Men jag har vart blond förut och de gick åt pipan. Håret gick av osv.

Och girig vill ha mera eller hur. Vill att mitt hår ska växa gör fort! Kan man inte ta något kosttillskott för sånt?
Vart när hur?
Har funderat flera gånger på att sätta i löshår. Men jag har så tjockt hår så de vette tusan hur de skulle gå…

Jaja får fundera vidare. Kom med förslag?

20130122-224649.jpg

Såhär såg håret ut när jag precis gjort ombre. Men nu är det mycket mycket ljusare.

Vafan va jag tjatar om mitt hår!! Haha skärp mig.

Leave a Reply

