All in

Idag fick jag rycka in på jobb pga sjukdomar. Men extra cash tackar man inte nej till🙂
Möte på skolan efter jobbet. Nu börjar engelskan dra igång på allvar. Pirrigt!
Är de nått jag är dålig på då är de verkligen engelska…. Men jag ska klara det här!

Idag körde jag all in på gymmet kan man säga.
Började med body pump sen core SEN zumba. Härligt!
I morgon blir de pump och combat. Helvete vilken träningsverk jag hade efter combaten sist. Den är tuff den.
Man blir mer taggad av att träna pass liksom. Man måste ge allt.

Nu har jag just kollat på top model Sverige.
Malle är min idol! Haha. Så rolig hon äger verkligen!! HEJJA hejja🙂

20130128-222007.jpg

Nu ska jag sova. Plikten kallar i morgon.
Godnatt.

Leave a Reply

