Sen resumé

Måste ha en resume över vad som hände i helgen för er intresserade.

Fredag hände det inte ett skit. Blev lugn kväll hemma med film. Hade ingen ork och skulle dessutom upp tidigt på lördag och jobba så.

Lördag. Jobba som sagt. Sen blev de party! Med både nytt och gammalt folk. Blev en liten reunion kan man säga.
Men de var kul.
Senare drog vi på Statt. Mycket folk!! Ujuj.
Men jag hade faktiskt kul. Inte ofta jag brukar ha de på Statt. Men de levererade som aldrig förr.

Söndag.
Svampbob marato hela dagen.
Åkte över till Kristinehamn och träffa Linnea.
Vi åt mat och kolla på bio🙂 riktigt trevlig söndagskväll.

Inte lika trevligt bär jag skulle åka hem.
Fick SOPPATORSK HAHHAHAHAHAHAHA
Jag svimmar av. Helt ensam kl 23 en söndagskväll…….
Fick hjälp av några grabbar att putta bilen åt sidan.
Sen kom Paath med bensin.
Det är ödet heller hur?!

Bensinmätaren funkar inte så man måste skriva upp hur mycket man har tankat. Så biljäveln har väl vart väldigt törstig eller så har nån vart på och slangat. Jaja jag kom hem tillslut!

20130128-221437.jpg

20130128-221444.jpg

Det var min helg det.
Jag finns på instagram om det är så att någon vill kika in: alexandrasveawall

Bye bye

Leave a Reply

