Gumman!

Idag kom min älskling till stan.
Ställde i träning och allt. Haha.
Träffade Robin en sväng och var sociala.
Var på stan och köpte nya jeans måste jag berätta också.

Nej men när Elin hade åkt kunde jag inte motstå att dra till gymmet ändå.
Blev ett pass cardio. Närmare bestämt 1,4mil på 1h. Bra där.

Nu kollar jag på fråga Olle dokumentären.. Såg alla skrev på FB så jag var tvungen att slå på tvn.

Kul inlägg kände jag…

Men vid den här tiden nästa torsdag så drar jag iväg till RIGAAAA!!!! PAARTYYY kryss!! TAGGA TAGGA.

20130131-223028.jpg

Elin och jag

Leave a Reply

