Mycket pågång

Idag har jag haft fullt upp.
Började med jobb blev inringd igår så det blev ett kort pass.
För jag var till skolan idag.
Engelska.
Åkte hem och plugga lite sen en power nap på det.

Efter lite sömn var det dags att gå till gymmet. Vi körde body pump och core.
Kännde mig inte helt kry idag så det blev ingen cardio efter.

Gjort klart engelska uppgiften som skall vara inlämnad senast fredag. Hets! Eftersom jag far på torsdag.
Även bokat bussbiljett idag.

Ätit räkor och kollat på top model.
Nu har jag fixat med naglarna och kollar på svampbob.

Inte långt kvar till kryssen nu! Dags att börja packa lite kanske?!

Ledig i morgon så då ska det fixas massa grejer…
Godnatt.

20130204-234034.jpg

20130204-234041.jpg

20130204-234046.jpg

Leave a Reply

