Ordning och reda

Blev väckt av telefon i morse. De ville att jag skulle komma till jobbet och rycka in ett par timmar. Javisst kan jag de så snäll som jag är.
Morsan kom och vi gjorde stan. Nu har jag köpt xide så jag har på bussresan upp till Stockholm på torsdag.

Jag har även städat hela min lya. damma, dammsugit, torkat golv you name it. Nu är de fint här hemma. Efter helgens fester så kunde man knappt gå på golveet utan att fastna med strumpan. Riktigt vidrigt ha ha.
Men man får väl skylla sig själv som har fest I guess?.

Har börjat med packningen… Även gjort lista på Spotify så jag kan tagga som ATTANS på bussen.

Nu blev jag rastlös så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Skulle ju träna idag men jag har så ont i halsen så jag vågar inte. Om det blir värre och så. Eftersom jag ska åka på torsdag. HAHA vad jag tjatar om torsdag, eller hur?

Blir att äta lite och slå på en film och bara ta det lungt. Det kommer bli en hård kryssning så atteee….

Har även ändrat bloggen lite för den som itne la märke till de. Ska väl fixa lite mer när jag väl vet hur man gör. WordPress var inte så lätt som jag trodde det var.
Bloggar från datorn nu. Det var inte dåligt har gjort de en gång tror ja. Så smidigt att göra det via mobilen. Varför berättar jag de?! HAHA jag är så sjuk ibland.

 

Hare göttis xoxo
Bild

Leave a Reply

