Lördag

Käkat frukost packa det sista sen var det bara att kuta till bussen.
Sitta 6h igen. Gör taggad. NOT.
Men denna gången stanna vi inte i götlunda?! Va blire?? Blev dinners i Arboga. Tur att mcd låg brevid.
Då vart jag lycklig kan man säga.
Sov mesta dels på bussen. Det tror jag alla gjorde😉 sten hårda säten så när man vakna kändes de som man blivit misshandlad.

Äntligen hemma packa jag upp allt. Eftersom det brukar ta en vecka innan jag fått ur resväskan haha.
Blev en powernap.

Kollade lite på melodifestivalen sen skicka grannen och tyckte jag skulle komma över.
Så jag tog en dusch och blev gör taggad.
Drack cubalibre som jag köpt i Riga. Men jag trodde den skulle smaka skit så jag köpte bara 1. Men den var ju hur god som helst!! Skulle köpt en hel platta alltså. Det måste jag göra nästa gång!

Det blev utgång. Woodys med liveband. Hur mycket folk som helst.
Det var gör chill.
Från att gå från 100% party till jurassic park på Woodys haha.
Men de va kul.

20130210-230746.jpg

20130210-231325.jpg

20130210-231331.jpg

Leave a Reply

