Söndagsmys.

Idag hade jag och Ella söndagsmys kan man lungt säg.
Åkte till maxi och köpte massa göttis.
Först blev de blåbärsmuffins och te.
Vi kollade på skräckfilm och åt popcorn.

Sen var det dags för räkfrossa. Med olika bredbar färskost och bröd.
Riktigt trevligt, det är sällskapet som gör de😉 som vi brukar säga!

Alla partylite ljus har kommit idag också.
Så nu jävlar har jag ljus så de räcker och blir över.

Nu ligger jag och myser lite framför tvn innan det är dags att sova.
Ledig i morgon så de blir hårdträning! Hela veckan ska bli hårdträning.
Tränade knappt förra veckan då jag haft ont i halsen och inte känt mig 100. Ville inte att de skulle bli värre heller med tanke på att jag skulle på kryssning.

Ny vecka nya tag!

20130210-231226.jpg

20130210-231235.jpg

Leave a Reply

