Fettisdagen

Idag är det en sån dag som det är okej att synda, nämligen fettisdagen.
Jag ska va ärlig, jag klämde faktiskt en semla!
Med blåbärsgrädde och vaniljcreme. Mycket god.

Eftersom jag syndat vart de all in på gymmet.
Blev cxworx – bålträning, body pump och body combat.
Så nu är jag riktigt mör i kroppen kan man säga.
Jag som redan hade träningsvärk från igår. Med tanke på att jag öka vikterna.
Så i morgon kommer jag nog inte kunna gå. Haha.
Ska bli spännande!

I morgon är de dags för skola igen🙂 gillar engelskan ja. Kommer bli kung på dä!

Idag fick jag reda på att den 16maj är de dags för kryssning igen och vem tror du kommer dit?! Joooo självaste BJÖRN ROSENSTRÖM!!! Tror ni jag är taggad eller!!!!! OMG OMG!! Kommer bli awesome.

Nä dags att knoppa. Natti.

20130212-222032.jpg

Leave a Reply

