Torsdag

Jaha då var det torsdag igen. Det är snart helg. Vad veckorna går fort.

Jobbar idag har lunch nu. Slutar sent idag så får vi se om jag hinner ner till gymmet… Jag vill träna!
Helt till mig är jag. På tisdag är de möte på gymmet ska nämligen skaffa årskort.

Igår körde jag cardio! 1,5mil ca kom jag😉 TAGGA inför vårruset liksom.
Ååååå jag vill bara träna hela tiden.
Har gått och blivit tokig ha ha.

Idag är jag i köttet och packar köttfärs. Packa packa paacka…

Nu är lunchen slut. Plikten kallar!

20130214-145639.jpg

Leave a Reply

